Blogger news

Traditional To Modern (Canting Batik)

Skang ni aku nk bercerita pasal batik .hehheh.. Knp la agaknya tetibe je aku excited nk story pasal batik ni.. hahaha. Sebenarnya bukan pasal batik pon , tp pasal pencanting batik..



 Ha benda alah nie la.. Aku sekaRAng dAh dapat projek baru untuk memodernkan benda ni.memandangkan alat yang lama ini banyak kelemahannya , so aku pegang amanah untuk cipta yang baru. pergh.. pusing kepala aku dibuatnya.. Sabo jolah ..
 
 
Tengok makciktu, cute kan.. huuu.. ni la rahsia untuk jadi aweks muda hahah... makcik tu bukan pakai gincu tau, tapi dia meniup supaya lilin dalam tu tak cair sangat kerana kepanasan.. huhu.. jangan ingat dia pakai Simply Siti plak... haha 
 
 jadi ni la design yang aku buat untuk projek nie.



mutiara kata:
 

"Kalau tidak kerana semalam kita telah berusaha, bersungguh, bersabar dan berdoa, belum tentu hari ini kita akan berada di sini.
 

0 comments: