Blogger news

2 tahun berpisah.




Dua tahun lebih tak jumpa . Akhirnya dengan izin ALLAH dapat gak kami jumpa. Walaupun masing- masing sibuk dengan kerja sendiri. First of All aku nak ucap terima kasih kat Azan, Zairul dan Faiz. Thanks alot guys. Ni mungkin rezeki kita nak jumpa.

Reunion ni kami buat kat Bukit Merah Lake Town. Walaupun Bukit Merah ni biasa je. tapi tu bukan perkara penting. yang penting dapat jumpa depa semua.

Pada azan aku nak ucap time kasih banyak-banyak sebab smbut aku kat bus stop, bagi aku tumpang tido, layan aku macam dok kat hotel, makan best-best. Tak tau la apa aku nak ucap lagi...



tobat pasni aku tak naik dah benda ni. kurus semangat beb.ahhaha

mengalahkan budak-budak


awek klate ambl gambar ni..ahahah




mutiara kata :

"Kalau tidak kerana semalam kita telah berusaha, bersungguh, bersabar dan berdoa, belum tentu hari ini kita akan berada di sini."


2 comments:

Nadia Syakila said...

bestnyeeee... seronok!!!

Warna said...

haaah memang sonok..huuh