Blogger news

Raya haji di Campus

Tahun 2010 special sikit bagi aku kerana menyambut birthday pada hari raya haji. Tp yang tak bestnya time nie aku xtak boleh balik kampung untuk beraya dengan family aku kerana pada keesokan harinya aku still ada paper. Tapi yang menyentuh hatinya paper esoknya tu adalah paper last.Tapi tak kesahlah sebab agak ramai tak balik kampung disebabkan kerana exam.. AAAAAAAAAAAAAAA. Tapi nasib baik la dapat join majlis Korban kat UPM nie dengan geng-geng Persatuan Mahasiswa Islam (PMI).

sayunya bila tak dapat balik untuk beraya dengan family di kampung.

nasib baik ada budak 2 orang ni. kalau tak kesorangan la aku sembahyang raya.

serious aku boleh tengok orang sembelih lembu. Ha kalau part ni comform bukan aku yang ambil gambar.
kenapa korang tanya aku kat mana.. 
hahahah mana lagi kalau tak.....................

tadaaaa ...belakang pokok betik la aku menyorok.. Ni muk punya pasal la ni.. ambil gambar aku . KANTOI
kami datang ambil-ambil gambar je... heheheh.. nak tolong dah ramai orang sangat (ceh padahal malas)
apa pakcik tu sedang buat?
kalau korang nak tahu ni la mesen potong tulang. Ha, senang kan. Tak la perlu nak buang tenaga dok guna parang buat potong tulang. Lagipon bilangan kuantiti lembu yang Korban kat sini banyak, berapa puluh ekor entah, aku pun lupa. Kalau diorang guna parang Comform tercabut tangan nak memotong tulang tu..huhuu

sambil orang busy dok korban lembu ni la kerja kami. ambil gambar.. hahah
mana taknya Ladang Lembu Upm ni famous tau.. Cantik dan banyak tempat menarik. 


mutiara kata:
"Agama tidak pernah mengecewakan manusia. Tetapi manusia yang selalu mengecewakan agama."

0 comments: